Husk bydelsmøtene om kommuneplanens arealdel

Er du nysgjerrig på hvilke føringer som ligger for ditt nærområde i kommuneplanens arealdel? Bydelsmøter på Nodeland og Vågsbygd er gjennomført og denne uka står Tangvall, Randesund og Kvadraturen for tur.

På bydelsmøtene får du en orientering om kommuneplanens arealdel, med vekt på ditt nærområde. Du får også anledning til å stille spørsmål.

Møtene er åpne for alle innbyggere.

Det blir avholdt fem bydelsmøter innen 2. februar. Først ute er Nodeland, hvor møtet holdes onsdag 25. januar kl. 18–20 i møterom Juvet og kantina i det tidligere rådhuset i Songdalsvegen 53.

Til møtet på Nodeland stiller leder av by- og stedsutviklingsutvalget sammen med administrasjonen, og orienterer om planforslaget og planprosessene.

Deretter kommer møter i Vågsbygd, Tangvall, Randesund og Kvadraturen.

Oversikt over tid og sted for bydelsmøtene. Referater fra gjennomførte møter.
  • Nodeland – 25. januar 2023 kl. 18.00–20.00, møterom Juvet og kantina i det tidligere rådhuset.
  • Vågsbygd – 26. januar 2023 kl. 18.00–20.00, aulaen i Vågsbygd kultursenter.
  • Tangvall – 31. januar 2023 kl. 18.00–20.00, i kommunestyresalen i det tidligere rådhuset.
  • Randesund – 1. februar 2023 kl.18.00–20.00, i aulaen på Strømme skole.
  • Kvadraturen – 2. februar 2023 kl. 18.00–20.00, i amfiet i Rådhuskvartalet, Rådhusgata 18.

Alle møtene er åpne fra kl. 17.30. Programmet starter kl.18.00.

Vi ønsker dine innspill

Kommuneplanens arealdel er ute på høring til 5. mars 2023. Vi vil gjerne ha dine innspill til planen.

Kommuneplanens arealdel er en stor og omfattende plan med en mengde dokumenter. Det kan være vanskelig å sette seg inn i den. Derfor ønsker vi at flest mulig kommer på bydelsmøtene slik at vi kan få informere om planen og at innbyggerne får stille spørsmål direkte til oss.

Les mer om planen på denne temasiden

Kommuneplankartet finner du her