Gratis kaffe og kakao til alle syklister

Sykler du? Da får du gratis varm drikke fra 28. februar til 2. mars på mange bakerier og kafeer i Kristiansand!

ATP-samarbeidet ønsker at flere velger sykkel og kollektivtransport i stedet for bil, også om vinteren. Derfor belønner kampanjen innbyggere som sykler i februar.

— Det er forventet solrike dager den kommende uken, som forhåpentligvis motiverer mange til å hente frem sykkelen fra boden etter vinteren, sier Aenne Ramm, som er rådgiver i areal- og transportenheten i Kristiansand kommune.

For tredje gang gjennomføres aksjonen i hele ATP-regionen som 22 bakerier og kafeer i Kristiansand, Lillesand og Birkenes er med på. Vis frem sykkelhjelm ved kassa og få gratis kakao, cappuccino eller kaffe!

Her får du gratis varm drikke i Kristiansand

• Kjøkkenskapet i Lillemarkens og Aquarama.
  • Cuba life kaffebar.
  • Edgar’s bakeri Markens gate, Marvika Torv og Sørlandssenteret.
  • Geheb Vågsbygd, Markens gate og Sørlandsparken.
  • Camillo Bastrup.
  • Dampbageriet i bryggebakken og i Markens gate.
  • Drømmeplassen.
  • Torgrim Hansen på Lund.
  • Rådhuscaféen.
  • Grim bakeri og konditori på Grim, Lund og i Søgne.
  • Frk Lyng i Søgne.

Illustrasjon: Sykkelglede Kristiansand