Bli med på Frivilligbørs 23. mars!

Fjorårets Frivilligbørs var en stor suksess med over 100 inngåtte avtaler. Vi inviterer til ny Frivilligbørs torsdag 23. mars klokken 16.30–19.00 i Rådhuskvartalet.

Bilde fra fjorårets Frivilligbørs. Foto: Kristiansand kommune

Vil du være med på å løfte samarbeidet mellom næringslivet, offentlig sektor og frivillighet?

På Frivilligbørsen møtes næringslivet, offentlig sektor og frivilligheten ansikt til ansikt, og utveksler ideer til samarbeid. I løpet av denne børsen skapes nye muligheter, lokale nettverk og konkrete samarbeidsavtaler. Det er ikke kjøp og salg av tjenester på en frivilligbørs, og ingen penger er involvert. Samarbeidsavtaler som inngås på Frivilligbørsen handler om å dele ressurser, og målet er å løfte samarbeider mellom aktørene.

Påmeldingsskjema

Påmeldingsfrist er 12. mars.

Hvorfor skal du delta?

Som bedrift kan du bygge nye nettverk og bli mer synlig, være en støttespiller for gode lokalsamfunn, og det er en enkel og konkret mulighet for å ta del i en bærekraftig samfunnsutvikling. Som frivillig organisasjon kan du skaffe deg nye kontakter, få en god dose inspirasjon og konkrete muligheter for praktisk hjelp, ressurser og kompetanse. Som virksomhet i det offentlige kan samarbeid med frivillige organisasjoner og næringslivet bedre det eksisterende tilbudet til kommunens innbyggere.

På fjorårets Frivilligbørs var blant annet organisasjonene SEIF og Røde Kors til stede. Foto: Kristiansand kommune

Over 100 inngåtte avtaler i 2022

I fjor ble det inngått over 100 avtaler mellom forskjellige aktører. Se oversikt over avtalene her.

Mer informasjon om Frivilligbørs finner du her.

Bilde fra fjorårets Frivilligbørs. Fra venstre: Elisabeth Engemyr, som er kommunalsjef for innbyggerdialog i Kristiansand kommune og Hilde Hummelvoll, som var fjorårets konferansier. Foto: Kristiansand kommune

Heidi Johansen