Bli med på årets Elvefestival!

Vi oppfordrer alle organisasjoner, lag og foreninger til å melde seg på Elvefestivalen som arrangeres søndag 10. september kl. 12.00-16.00 på Søgne gamle prestegård.

Det var et yrende liv på Søgne gamle prestegård under fjorårets Elvefestival. Foto: Jon Aamodt/N247

Her kan du melde på din organisasjon, lag eller forening til Elvefestivalen:

Påmeldingsfrist er 1. september.

Foto: Jon Aamodt/N247

Publikum ventet i spenning på å se hvilken badeand som krysset mållinjen først. Foto: Jon Aamodt/N247

Gratis og åpent for alle

Venneforeningen for Søgne gamle prestegård arrangerer Elvefestival på Søgne gamle prestegård, søndag 10. september klokken 12.00-16.00.  Frivillighetsenheten i Kristiansand kommune er koordinator og samarbeider med venneforeningen om å gjennomføre arrangementet. Festivalen arrangeres hvert år, andre søndagen i september.

— Elvefestival er en festival for alle organisasjoner, foreninger og lag i Søgne. Det er en arena for å vise seg frem, informere om aktiviteter og rekruttere nye medlemmer, sier Phally Long Prum, som er spesialkonsulent ved innbyggertorget og fra Frivillighetsenheten i Kristiansand kommune.

Videre røper hun at det vil bli et variert program med forskjellige aktiviteter for både store og små.

— Som tidligere år, avsluttes festivalen med det tradisjonelle badeandeløpet i Søgneelva. Overskuddet av badeand-salget går til frivilligheten i Søgne. Elvefestival er et gratis arrangement og åpent for alle. Vi gleder oss til å se deg på årets festival!

Foto: Jon Aamodt/N247

I fjor var festivalområdet fylt opp med en mengde ulike aktiviteter. Foto: Jon Aamodt/N247