Sjekk ut podcasten til #vårtagder

#vårtagder er et samarbeid mellom offentlige og private aktører på Agder. De har nå lansert podcasten Dialog på vannet, som går nærmere inn på de ulike satsingene til #vårtagder.

Vil du høre samtaler om spennende temaer som betyr noe for oss på Agder og #vårtagder når du vil, og hvor du vil?

Som for eksempel statsforvalter Gina Lund og stortingsrepresentant Gro Anita Mykjålands dialog om hvordan vi på Agder skal løfte vår nasjonale posisjon? Kanskje du vil lære mer om hvordan deling og bruk av helsedata kan løse morgendagens utfordringer og ikke minst bli kjent med dyktige egder som er med og løfter landsdelen vår?

Nå kan du det!

Hva er podcast?

Podcast er et lydformat som gir deg mulighet til å lytte til gode samtaler og programmer om interessante temaer når det måtte passe deg.

Podcastene er spilt inn under Arendalsuka på båten Mester af Rønne under Arendalsuka 2022. Derav også navnet Dialog på vannet.

pod Dialog 2.jpg

Under podkastinnspilling på båten Mester af Rønne. Foto: Kristiansand kommune

Du finner podcasten på Spotify og Apple. Under følger Spotify-linkene til podkastepisodene som Kristiansand kommune har bidratt til.

Innovasjon og digitalisering i Kristiansand legevakt - fremtidens legevakt og responssenteret – Dialog på vannet - en #vårtagder podcast | Podkast på Spotify

Digital hjemmeoppfølging i Agder – Dialog på vannet - en #vårtagder podcast | Podkast på Spotify

Hittil har det blitt publisert 10 episoder, og mer vil komme. Vi håper du vil lytte, og også spre ordet videre til dine kollegaer, venner, og nettverk. Benytt gjerne anledningen til å dele på sosiale medier.

Dialog på vannet.jpg