Parkeringsplass i Tresse til fredag

Det er gratis parkering i Tresse til og med fredag 12. januar klokka 16.00. Samtidig brøytes det intenst i sentrum og deler av Lund og Grim.

Tresseparkering.jpg

Det blir gratis parkering i Tresse til fredag. Det er fint om beboere nær sentrum benytter tilbudet de neste dagene.

Derfor er det fint hvis de som bor sentrumsnært kan parkere bilen i Tresse, slik at det blir lettere for brøytemannskapene å få flyttet snøen vekk fra boligveiene og gateparkeringsplassene.

Mye brøyting nær sentrum

Denne uka er både store og mindre brøytemaskiner i gang i sentrum og i Nedre Lund på Kuholmen, i området ved Marviksveien mot stjerneblokka og i området Marviksveien mot gartneriet på Valhalla.

Hamreheia står også på lista over steder som skal brøytes denne uka. Det gjør også Ferjefjellet, Frobusdalen, Artillerivollen og Grimsvollen.

Etter planen blir det også brøyting av boligveier på Lauvåsen og Hånes de neste dagene. På Justneshalvøya ryddes det 24-timers-parkeringsplasser, siktlinjer forbedres, og det brøytes i kryss og snuplasser i dagene som kommer.

Det er ikke mulig å si nøyaktig når brøytingen blir de forskjellige stedene.

Nå strøs det for harde livet!

Få flere nyheter

Last ned kommunens app “Civis” for å få siste nytt fra kommunen.