Nytt lederverksted

I uke 39 ble det gjennomført første verksted for ledere i kommunen for å gi innspill til hvordan en samhandlingskommune kan se ut, og for å tenke på hvilke muligheter som finnes i Kristiansand kommune.

I etterkant kom det tydelige tilbakemeldinger om at verkstedet var så interessant, at det var ønskelig at flere kunne delta. Det er derfor satt opp et nytt verksted tirsdag 9. november kl. 12.00–15.00. Det arrangeres på Hovedbiblioteket i arrangementsrommet i underetasjen.

IMG_2319.jpg

Beatrice «Bibbi» Sørensen, Elisabeth Engemyr og Svein Ove Ueland er med på å drive prosjektet framover.

Du kan lese mer om de første verkstedene her.

Målgruppe for verkstedet er ledere og ansatte i stabsfunksjoner, men andre er velkomne til å delta. Det er plass til 60 personer. Påmelding gjøres på lenken under - ikke nøl med å melde deg på. Her er det “først til mølla” som gjelder.

Oppdraget til prosjekt Samhandlingskommune er å utarbeide et styringsdokument som skisserer hvordan Kristiansand kommune kan utvikle seg mot å være en samhandlingskommune. Styringsdokumentet skal inneholde et konkret forslag til hvordan en utviklingsprosess kan se ut.