Kjerrheibakken

Fornyelse av kommunale vann- og avløpsledninger i Kjerrheibakken.

FREMTIDIG PROSJEKT

• Anleggsområde: Kjerrheibakken
  • Startdato: September 2023
  • Estimert sluttdato: Desember 2023

Den kommunale vannledningen i Kjerrheibakken er i dårlig forfatning, og vil nå bli skiftet ut. Samtidig vil også den kommunale avløpsledningen bli skiftet ut,avløpsvannet som tidligere ble ledet under Kjerrheibakken 50, vil nå legges parrallellt med vannledningen ned Kjerrheibakken.

Arbeidet har planlagt oppstart i midten av september 2023, og totalprosjektet i Kjerrheibakken forventes avsluttet desember 2023.

Parkering under anleggsperioden

Alternativ parkering og lading av el-biler i anleggsperioden må koordineres av beboere i området.

Styret i Kjerrheia borettslag har gitt tillatelse for lading av el-bil på deres
ladestasjoner på gjesteparkeringen deres, markert på vedlagt oversiktskart. Det presiseres at bilene som lades her, må flyttes etter endt lading, da det ikke kan benyttes som permanent parkeringsplass. Det står forklart på ladestolpene hvordan laderne tas i bruk.

Prosjektleder Eirik Aarseth
E-post: Eirik.Aarseth@kristiansand.kommune.no

Avdelingsleder for utførelse Jan Ove Tveit
E-post: Jan.Ove.Tveit@kristiansand.kommune.no

Anleggsleder Morten Aaberg Sakariassen
E-post: Morten.Sakariassen@kristiansand.kommune.no

Kart som viser anleggsområdet

Kart med anleggsområdet finner du her.

Kjerrheibakken