Kongsgårdbukta til Østre Ringvei

De kommunale rørene for vann og avløp området er i dårlig forfatning, og vil nå bli skiftet ut. Arbeidet vil foregå fra Kongsgårdbukta på vei mot Østre Ringvei.

PÅGÅENDE PROSJEKTER

• Anleggsområde:Kongsgårdbukta,  Østre Ringvei, Nye Teglverksvei & Ægirs vei
  • Startdato: Sensommer 2023
  • Estimert sluttdato: 2024

Arbeidet vil starte opp sensommer nå og etappen forventes avsluttet i 2024. Denne etappen er del av en større plan for området så det blir graving for de andre etappene siden. Arbeidet vil medføre graving i gate og fortau i området, og det må forventes ulemper i form av støy og vanskelige kjøreforhold. Vi vil prøve å redusere disse ulempene så godt vi kan.

Dersom det skulle bli nødvendig med graving eller andre arbeider på privat grunn, vil den enkelte huseier bli varslet.

Turstien ved Kongsgårdbukta vil være stengt frem til påske.

Oversiktskart over graveområdet

Bildet viser anleggsområdet fra Østre Ringvei til Kongsgårdbukta