Dallonaveien

Den kommunale avløpsledningen og kummene ved undergangen i Dallonaveien, nær Dallonaveien 41, er i dårlig forfatning og vil nå bli skiftet ut.

PÅGÅENDE PROSJEKTER

• Anleggsområde:Dallonaveien
  • Startdato: Desember 2023
  • Estimert sluttdato: Desember 2024

Arbeidene vil medføre graving i vei i området, og det må forventes ulemper i form av støy og kjøreforhold, men vi vil prøve å redusere disse ulempene så godt vi kan.
Undergangen vil bli stengt for biltrafikk, men det vil bli etablert midlertidig kjørevei på sykkelsti som vist i vedlegg. Veien vil bli skiltet.

Arbeidet har planlagt oppstart i starten av desember 2023 og forventes avsluttet i slutten av desember 2023. Det vil bli sendt ut SMS-varsel til de berørte huseierne minst dagen før veien blir stengt og gravearbeidene starter.

Graveplan og kjørevei

Bildet viser graveplan og midlertidig omkjøring Dallonaveien

Ledningstrasé

Eirik Aarseth