Ny samleside for studenter

Kjære studenter, velkommen til studentbyen Kristiansand! På vår nye studentside finner du praktisk informasjon om Kristiansand, og oversikt over ulike kommunale tilbud til deg som er student.

Trykk på den blå knappen under for å gå til studentsiden:

Student i Kristiansand

På vår nye samleside kan du lese aktuelle nyheter og saker, som kan være av interesse eller betydning for deg som student. Her finner du oversikt over kommunale helsetjenester, fastlegeordningen, bolig, studentrådet i Kristiansand og annen nyttig informasjon.

I forbindelse med studiestart, vil varaordfører Erik Rostoft ønske internasjonale studenter velkommen til byen lørdag 13. august i Rådhuskvartalet. På mandag 15. august vil ordfører Jan Oddvar Skisland ønske studenter velkommen til Kristiansand på UiA sin åpningsseremoni.

Velkommen til studentbyen Kristiansand, og lykke til med studiestart!

Foto: Tor Erik Schrøder